Støt Os – Og gør en forskel!

Det er medlemskontingenter, donationer, sponsorater og fundraising, som gør Foreningen RO’s sociale indsats mulig i Danmark. Foreningen RO modtager ingen statslig støtte. Din støtte gør derfor en kæmpe forskel i vores forebyggende indsats for kvinder og par, der går igennem fertilitetsbehandling med et brændende ønske om at få et barn.

Vi takker for alle bidrag, der gør vores indsats i Danmark mulig.

Bliv Medlem

____

Bliv medlem af Foreningen RO, og vær med til at støtte en forebyggende indsats for par og enlige i fertilitetsbehandling.

Det koster 200 kr. at blive medlem. Dit medlemskab gør sig gældende i et år. Ønsker du at være medlem af Foreningen RO længere end et år, forlænger du blot dit medlemskab ved at melde dig ind i foreningen igen året efter.

Som medlem har du mulighed for at deltage i den årlige generalforsamling. Dato, sted og tidspunkt for den årlige generalforsamling vil blive annonceret på hjemmesiden.

Bliver du medlem af Foreningen RO støtter du op om organisationens initiativer. Du behøver ikke at være medlem, for at benytte dig at foreningens tilbud.

Giv en Donation

____

Bidrag og støt op omkring par og enlige, i fertilitetsbehandling, med et brændende ønske om at få et barn – det er din donation der gør en forskel.

Donationer kan gives efter eget ønske. Du kan bidrage ved at betale med betalingskort. Alle bidrag gælder, og vil hjælpe Foreningen RO med at udføre det formål, som er kært for foreningen, dets bestyrelse og dets medlemmer.

Giv en donation her:

Reg.nr.: 1685
kontonr.: 3231981658

Bliv Sponsor

____

Virksomheder kan støtte Foreningen RO. Ønsker du som virksomhed at blive sponsor for Foreningen RO, så kontakt os endelig for en dialog og et muligt samarbejde.