Handelsbetingelser

Alle bidrag og handler foregår mellem dig og Foreningen RO til støtte for par der er i fertilitetsbehandling, CVR-nr. 41476443, kaldet Foreningen RO.

Foreningen RO

Hasselvangen 263

8355 Solbjerg

Tlf.nr.: 42 74 46 88

kontakt@foreningenro.dk

Hvis der er dele af betingelserne, som du ikke forstår, anbefaler vi, at du kontakter Foreningen RO på ovenstående kontaktoplysninger, inden du donerer til foreningen eller køber et medlemskab. Læs betingelserne grundigt, inden du donerer eller køber et medlemskab.

Disse handelsbetingelser (”Betingelserne”) finder anvendelse, når du donerer til foreningen, køber et medlemskab eller et sponsorat på hjemmesiden. Handelsbetingelserne kan blive opdateret fra tid til anden (for eksempel for at afspejle ændringer i teknologien, vores forretningsmodel, vores systemkapacitet eller i relevante love og regler), og derfor beder vi dig godkende betingelserne, hver gang du bidrager til foreningen. Enhver reference til ”dig” eller ”din” betyder sig som bidrager til foreningen, enhver reference til ”vi”, ”os” eller ”vores” betyder Foreningen RO.

Hvis du ikke accepterer betingelserne, kan du ikke give et bidrag til Foreningen RO og dermed støtte vores gode formål.

Bidrag

Ved bidrag sendes en bekræftelse via e-mail.

Betaling

Du kan kun yde bidrag online og betale via betalingskort (Dankort, MasterCard eller Visa) i danske kroner. Alle priser er inkl. moms.

Betaler du med kreditkort, vil du blive bedt om at indtaste kortets kontrolcifre. Du finder de tre kontrolcifre på bagsiden af dit kreditkort, oftest i højre side af kreditkortets bagside. Kontrolcifrene er nødvendige for at betalingen kan gennemføres og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau. Der kan også være andre tilsvarende sikkerhedsforanstaltninger.

Din betaling vil blive trukket umiddelbart efter købet eller donationen.

Ingen refundering eller fortrydelsesret

Ydelsen er ikke omfattet af den lovpligtige 14 dages fortrydelsesret, da leveringen af ydelsen kan ske med eller uden betaling. Som bruger af Foreningen RO kan du modtage ydelser fra foreningen uden at betale til foreningen. Din betaling til foreningen sker derfor i takt med, at du vurderer, at du ønsker at støtte foreningens gode og relevante tilbud til målgruppen. Du får ingen ydelse for din betaling, og har derfor ingen fortrydelsesret.

Løbetid og opsigelse

Ved medlemskab betaler du et engangsbeløb på 200 kr. og er medlem til udgangen af året. Ønsker du at bidrage til Foreningen RO året efter, kan du herefter købe et nyt medlemskab på vores hjemmeside. Du kan også vælge at donere et valgfrit beløb til foreningen. I tilfælde af tvivl kontakt kontakt@foreningenro.dk.

Reklamationsret

Eventuelle fejl eller mangler ved donation, køb af medlemskab eller sponsorat skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget dem. Det er din pligt at angive og vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse.

Valuta

Priserne på hjemmesiden vises i dansk valuta, da Foreningen RO kun har sit virke i Danmark.

Rettelser

Vi forbeholder os retten til – til enhver tid – at ændre vores politikker, vilkår, retningslinjer, som naturligvis altid skal overholde gældende lovgivning.

Databehandler

Alle betalinger sker via tredjepart databehandler Conventus. Læs Conventus databehandleraftale.

Opdatering af hjemmesiden

Vi gør vores bedste for at opdatere hjemmesiden samt sikre, at priser, beskrivelser og andre oplysninger omkring foreningens tilbud er korrekte. Stavefejl, fejl i tilbud og andre oplysninger kan dog opstå. I disse tilfælde opfordrer vi dig, til at tage kontakt til foreningen på kontakt@foreningenro.dk.

Ugyldighed

Såfremt en eller flere af bestemmelserne i betingelserne måtte blive erklæret helt eller delvist ugyldige, finder de øvrige bestemmelser fortsat anvendelse.

Personoplysninger

Vi behandler dine personoplysninger fortroligt. Læs vebligst vores persondatapolitik, som fortæller om hvordan vi bruger de personoplysninger, som du giver os i forbindelse med bestillingsproceduren og din brug af hjemmesiden i øvrigt.

Har du spørgsmål?

Har du kommentarer eller spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på kontakt@foreningenro.dk.