3. Gruppeforløb

Deltager du/I i foreningens 3. Gruppeforløb, så har I været i behandling i en lang periode, og måske oplever du/I nu, at I er ved at forholde jer til andre muligheder for behandling, adoption eller måske livet uden børn. På 3. Gruppeforløb vil vi bl.a. berøre emner som:

/ Min krop

/ Netværk

/ Mig og mine nærmeste

/ Sorg

/ Krise

/ Livet med eller uden børn

Nogle af de emner vi berører på 3. Gruppeforløb, er de samme som på 1.- og 2. Gruppeforløb. Måden vi taler om emnerne på er dog meget forskellige. Når du/I deltager på 3. Gruppeforløb, så er du/I ved at forholde jer til, hvordan I nu skal gribe jeres proces an i forhold til det lange behandlingsforløb, og om det skal fortsætte, eller om der skal kigges andre veje. Indholdet i gruppen vil derfor være et helt andet end på de andre gruppeforløb. Gennem det netværk I får, vil I have mulighed for at dele den krise og sorg du/I befinder jer i, men I vil også have mulighed for, at sparre med hinanden omkring fremtidige muligheder i forhold til jeres situation.

Hos Foreningen RO værner vi om, at tale om det der er svært på en god måde, og vi giver jer de redskaber der skal til, for at du/I kommer igennem forløbet på bedst mulig måde. Vi forsøger, at matche dig/jer med andre, der er samme sted i deres behandlingsforløb. Kontakt os her og få uddybet indholdet af gruppeforløbet.