fbpx

Gruppeforløb for kvinder, der er i fertilitetsbehandling med en partner, men ønsker at deltage alene

Dette gruppeforløb er for dig, der er i behandling med en partner, men ønsker at deltage i et gruppeforløb alene. Du har måske et stort ønske om at møde andre kvinder i fertilitetsbehandling, men du oplever, at din partner ikke har samme behov. Hos Foreningen RO afholder vi mange af disse gruppeforløb. På gruppeforløbet vil vi bl.a. berøre emner som:

/ Fertilitetsbehandling og mental trivsel

/ Min krop

/ Mig og mine nærmeste

/ Netværk

/ Min hverdag i fertilitetsbehandling

/ Ro og nærvær i hverdagen

/ Gode vaner

Ovenstående emner er eksempler på nogle af de fokusområder, vi kan have i dialogen på et gruppeforløb. Som deltager er du også med til at vælge emnerne for ugen i nogle af ugerne. Sammen med de andre deltage vil en af vores frivillige koordinatorer guide jer igennem ugerne og sikre, at du får den bedst mulige oplevelse. Du får også mulighed for at kontakte koordinatoren mellem ugerne, hvis du har brug for det. Du får tilknyttet samme koordinator gennem hele forløbet.

Hos Foreningen RO tror vi på, at det kan være en stor hjælp at tale med andre i samme situation. Det kan virke forløsende og lettende at opleve, at andre har de samme tanker og følelser som en selv. Vi forsøger bedst muligt at matche dig med de andre deltagere. Vi er også opmærksomme på, at ens mentale fokus er anderledes når man starter i fertilitetsbehandling, og når man har været i fertilitetsbehandling i lang tid. Det forsøger vi også at tage højde for i vores match af grupperne, hvis det er muligt. Vores gruppeforløb foregår online og løber over 5 uger, hvor man mødes halvanden time hver gang.

Kontakt os og få uddybet indholdet af gruppeforløbet.