Persondatapolitik

Behandling af personoplysninger

Såfremt du er medlem, frivillig, rådsøgende eller deltager på de sociale medier eller modtager nyheder og pressemeddelelser, vil det ske anonymt eller med brug af få nødvendige oplysninger for at kunne levere information og ydelser til dig. Læs nedenfor om vores brug af personoplysninger.

Medlemmer

Hvis du er medlem for Foreningen RO, har du ved tilmelding angivet basis oplysninger som navn, adresse og kreditkortoplysninger, hvilket er nødvendigt for, at vi kan levere information og ydelser til dig. Vi gemmer nødvendige basis og regnskabsoplysninger samt dokumentation for revision og kontrol i henhold til gældende regnskabslovgivning. Du kan til enhver tid afmelde dit medlemskab. Læs mere i Foreningen RO’s handelsbetingelser.

Brugere

Hvis du er bruger af Foreningen RO’s tilbud, har du ved tilmelding angivet basis oplysninger som navn, e-mail, telefonnummer og adresse, hvilket er nødvendigt, for at vi kan komme i kontakt med dig. Vi gemmer nødvendige basis og regnskabsoplysninger samt dokumentation for revision og kontrol i henhold til gældende regnskabslovgivning. Du kan til enhver tid afmelde dig som bruger af foreningens tilbud ved kontakt på kontakt@foreningenro.dk.

Rådgivning

Når du bruger vores rådgivning, vil det, ved første kontakt, ske anonymt og over telefonen. Du har også mulighed for at sende en mail. Den vil blive besvaret og slettet, når kontakten til dig er etableret, dog senest indenfor 30 dage i henhold til gældende lovgivning. Alle personlige oplysninger behandles fortroligt i henhold til loven. Foreningen RO yder gratis råd og vejledning telefonisk i det angivne tidsrum på hjemmesiden. I nogle tilfælde vil Foreningen RO tilbyde personlige samtaler om råd og vejledning, hvis det giver mening for dig/jer. I det tilfælde vil du/I blive bruger af foreningen og dermed skal angive basis oplysninger som navn, e-mail, telefonnummer og adresse, hvilket er nødvendigt, for at vi kan komme i kontakt med dig/jer igen. Vi gemmer nødvendige basis oplysninger i henhold til gældende lovgivning.

Pressemeddelelser

Du kan som medlem, organisation, politikker, journalist eller ekspert med legitim interesse modtage nyheder fra Foreningen RO. Vi gemmer din e-mail og statistik, når vi udsender nyheder for at forbedre vores informering. Det er altid muligt at afmelde sig nyhederne ved at give besked til kontakt@foreningenro.dk.

Har du spørgsmål?

Har du kommentarer eller spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kontakt@foreningenro.dk.