Gruppeforløb for kvinder, der er i fertilitetsbehandling uden en partner
Vil du indgå i en gratis netværksgruppe med andre kvinder, der også har et ønske om at blive solomor?
Det kan være enormt ensomt at træffe beslutningen om at starte familie alene via fertilitetsbehandling. Derfor har du måske et stort ønske om at møde andre kvinder, der har truffet samme beslutning? Kvinder, der er præcis det samme sted, som dig selv og derfor på egen krop oplever samme svære tanker, følelser og bekymringer.
Det kan være, at du afventer opstart af behandling eller at du allerede er i gang. Uanset hvad, er du velkommen til at tilmelde dig vores gruppeforløb for kvinder, der er i behandling uden en partner.
På dette gruppeforløb vil vi bl.a. berøre emner som:
/ Processen i valget om at gå i fertilitetsbehandling alene
/ Behandlingsforløb med fokus på mental trivsel
/ Netværk
/ Min krop
/ Ro og nærvær i hverdagen
/ Gode vaner
Ovenstående emner er eksempler på nogle af de fokusområder, vi kan have i dialogen på et gruppeforløb. Som deltager er du også med til at vælge emnerne for ugen.
Sammen med de andre deltagere vil en af vores frivillige koordinatorer guide jer igennem ugerne og sikre, at du får den bedst mulige oplevelse. Du får også mulighed for at kontakte koordinatoren mellem ugerne, hvis du har brug for det. Gruppen får tilknyttet samme koordinator gennem hele forløbet.
Hos Foreningen RO tror vi på, at det kan være en stor hjælp at tale med andre i samme situation. Det kan virke forløsende og lettende at opleve, at andre har de samme tanker og følelser som en selv. Vi forsøger bedst muligt at matche dig med de andre deltagere.
Praktisk information
Vores gruppeforløb foregår online og løber over 5 uger, hvor man mødes halvanden time hver gang.
Forløbet er ganske gratis og kræver blot tilmelding via vores tilmeldingsformular.
Er du i tvivl om det er noget for dig, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på mail, telefon eller via vores sociale medier.